ХУДАЛДАН АВАЛТЫН МЕНЕЖЕР

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Зах зээлийн болон хэрэглэгчдийн судалгаа хийж, үр дүнд тохирсон бараа бүтээгдэхүүнийг тасралтгүй нийлүүлэх
  • Импортоор ирж буй бараа материалын захиалга, татан авалт, тээвэрлэлтийн явцад хяналт тавьж бусад нэгж хэлтэс, удирдлагыг шаардлагатай мэдээллээр ханган ажиллах
  • Бараа материалын үнэ болон худалдан авалттай холбоотой тоон мэдээлэл дээр санхүүгийн тооцоолол, дүн шинжилгээ хийх
  • Барилга угсралтын ажил болон бусад захиалгат ажилд шаардлагатай бараа материалын болон үнийн судалгааг урьдчилан хийж, хэрэгцээт бараа материалыг дотоодоос болон импортоор цаг хугацаанд нь нийлүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах
  • Гадаад харилцаа, түншийн хамтын ажиллагааг амжилттай зохион байгуулж, хамтрагч үйлдвэрлэгч, нийлүүлэгчдээс чанартай бараа материалыг татан авч хамтын ажиллагааг урт удаан хугацаанд тогтвортой явуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Олон улсын худалдаа, Гадаад харилцаа чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Олон улсын худалдаа, Гадаад харилцаа  чиглэлээр 2 болон түүнээс дээш жил ажилласан туршлагатай
  • Тоон шинжилгээ, судалгаа, арга зүйн боловсруулалт хийх чадвартай
  • Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэн
  • Англи, Хятад хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй
  • Бие даан оновчтой шийдвэр гаргах, хариуцлага хүлээх чадвартай
  • Удирдан зохион байгуулах, багаар ажиллах, манлайлах чадвартай